The big nono

Idag hade jag feber när jag vaknade, inte det man önskar sig dagen efter att ha badat. Då blir det inget mer på ett par veckor då! Suck. Jag fick dessutom lite fler prickar, woho-varning? Inte direkt.

Höll mig inne hela dagen i pyjamas (stavar man det så? Hm) fram tills stallet, åkte dit runt sex och red en sväng barbacka. Hade tänkt utomhus men det satans slingan hade ju inte öppnat än så det blev ridhuset.

Håriga ben fick man oxå, red barbacka i shorts SMARTFEJS. Det gick i alla fall bra, körde lite westernstyleee så att säga och det gillar hon ju så när jag samlade upp henne i galoppen gick det rätt bra. I höger hade vi stoooora problem idag men skit samma. Nöjd med ‘na ändå!

Kommentera

