Tisdag: Vila

Tja, hade inte planerat till idag heller och tur var väl det. Med över 30 grader kan vi ändå inte köra ett hårt träningspass som det alltså hade lutat åt annars… menmen.

Var ut en sväng och pussade och pussade och pussade på min älskling, pappa fotade lite bilder i hagen oxå som jag alldeles strax ska lägga upp. Hon är så gullig! Älsklingsronja.

Japp, vet inte om jag ska skriva någon planering alls för den här veckan. Tror jag bara ska tänka ut i förväg helt enkelt vad jag ska göra osv. Det återstår alltså att se! Men jag har ju inte någon tid över för att skriva något sånt. Ska ju sätta ihop en Falsterbo-lista med över saker jag vill ha och så oxå, hihi. Det blir nog inte svårt!

Smakprov (redigerad, haha):

Kommentera

