Utcheckning från Hotell Comfort

Nu har vi officiellt checkat ut från hotell Comfort. Framför oss ligger en dag i Malmö, förhoppningsvis med god mat på en bra restaurang och roliga saker. Vi ska väl se oss omkring lite och se vad vi hittar. Turning Torso har vi ju sett på håll när vi åkte buss så dit släpar vi oss inte.

 

Jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra.

 

Jag har i alla fall tryckt ner allt utom ridstövlarna i min väska, jag fick sitta på den för att få igen den. Hehehehehehehehh. Vi lämnade just in dem i ett litet rum här på hotellet så får vi komma tillbaka och hämta dem sedan.

 

Jaja, nu ska vi väl kila ifall vi ska hinna något den här dagen med. 17.17 går ju tåget härifrån så då ska vi ju förhoppningsvis sitta på tåget och ha en sjukt lång och tråkig resa framför oss. Ska se ifall jag kan köpa en fet tidning någonstans! Hittills har jag i alla fall senaste numret av Ridsport köpt för 20 spänn så nånting har jag ju ifall planen inte lyckas.

P.S… älskar photobooth. Så praktiskt! D.S


Kommentera

