Vad tänkte jag på egentligen?

… när jag bestämde mig för att göra en rosa header? Okej att rosa är snyggt, men jag tycker min blogg är fulast i världen just nu. Måste verkligen byta. Bums typ.

… när jag inte orkade fortsätta föra över bilder dagen efter min dator laggade? Nu har Oskar tagit hårdisken sedan länge och jag kan inte göra ett skit. Och jag kommer aldrig ihåg att ta med den från mormor hem.

… när jag köpte massa onödiga saker häromdagen, istället för att se det som en början till att spara till en ny mobil, som verkligen behövs?

… när jag blev skitförbannad på min mobil när den ramlade i marken, och den efteråt laggade som aldrig förr? Varför Alva, varför?

Jag måste lösa alla de här skitproblemen. Allt vore enklare om man hade massa pengar! Så nu kan ju jag vinna på lotto eller nåt? Hitta massa tusenlappar på gatan som det står mitt namn på? En random person kommer fram och ger mig pengar? HJÄLP MIG.

Kommentera

