WOOOOOPWOOOOOOP!

Slänger in ett par ihopklippta videoklipp (helt normal mening!) från tja, ett par veckor sedan. Haha, Ronja var überstark vid badet och jag satt som en banan vid ängen. Kan bero på att jag hade ryggsäck på mig. Hm.

http://www.vimeo.com/25042689]

Idag i stallet så red jag inte, longerade lite grand bara och filmade. HAHA, inte jättelätt att hålla både linan och ett skittungt lingeringsspö, hålla koll på plutthästen OCH hålla ett okej tempo! Men, det gick. Filmade så jag tänkte lägga upp här och skicka iväg länken till Jossan som äger Ronja, för att se vad hon tycker hur hon går och så.

Själv tycker jag att hon ser grymt stel ut fram i bogarna trots att jag stretchar och så, känner mig lite förtvivlad ifall jag gör något fel? För hon tar världens mini-pinnsteg och smackar man så galopperar hon eller pinnar fortare, istället för att länga ut stegen..

HIOIOIHOIHOIHH just ja, så filmade jag lite när jag borstade/kliade på halsen på henne, hon såg liiiite galen ut heheheheheheheheheh. Mys!

Kommentera

