Good morning sunshine

God morgon, eller tja, jag har varit vaken sedan sju nånting men ändå. Kunde inte somna om för Kurtii pep som tusan så det var bara att släpa sig ut på promenad.

Jag tänkte vila lite till nu innan jag går upp och äter min lilla yoghurt till frukost, sockrigt men gott! Håller ju på med att försöka dra ner på sockret. Det går sådär.

Tänkte kolla om jag hittar hårdisken så kanske jag för över bilder idag, då ska jag dessutom beställa en kalender med egna bilder tror jag! Får se helt enkelt.

Har inte löst allt med bloggen, så det blir nog ingen bild nu heller haha.

One thought on “Good morning sunshine

  1. Jag vet, det är fan omöjligt att inte bli kär i henne! 😀 hahhaha, jag vet att hovskägget är långt, manen är också för lång 😦 men hon har varit på bete haha. Jadu ras vete fan, någon korsning, Senast dem mätte henne var hon 133 cm men hon växer ju, då var hon bara 4 nu är hon 5 (tror jag haha) Som du märker har jag kanske inte den bästa kollen x)

Kommentera

