Nyduschad ponni!

Duschade min älskling idag då, och hon tyckte att det var liiite läskigt i början men sedan blev det ganska skönt, innan hon bestämde sig för att det var tråkigt att stå stilla. Busig tjej helt enkelt!

Tog lite bilder på sötan när hon var färdig, inte det lättaste kan jag säga! Det var ju rätt mörkt ute eftersom det spöregnade precis hela tiden så hon fick lysande ögon, och så var hon så jäkla nyfiken så hon inte kunde stå stilla en endaste sekund. Hennes blick är ju bara för söt, haha!
Lämnade henne inne nu med tanke på att hon trots allt var nybadad med Rosmarinschampoo och allt, så hon slapp ut i regnet. Så trimmade jag man, svans och hovskägg lite och fick hjälp av Jossan (hennes ägare) med öronen och ”skägget”. Imorgon ska hon dessutom hjälpa mig göra en ardennerfläta, ska bli jättefint tycker jag! Så ska hon ha knopp och sitt dressyrträns, har ju ingen håltång så det blir lite pinsamt och komma med ett oanpassat träns annars.

Förresten kan jag bara flika in att jag kom på vad felet med mobilbloggningen var tror jag, alltså poppade inläggen från igår upp samtidigt idag en dag försenat. Men ni överlever nog! Extra läsning 🙂

Kommentera

