Skolplaner?


Dagens planer är följande; att åka iväg till stallet och rida en sväng. Chockerande va? Har inga andra planer för idag, det hade varit skönt att få lite städat här hemma i mitt kaosartade rum men det kaaaanske jag är något för lat för. Inför skolan lär man ju inte vilja ha helt stökigt ifall jag ska kunna plugga på och få bra betyg, hehe.

På tal om skolan ska jag köpa en kalender med, ska kika in på Photobox ifall man har råd att göra en egen eller om det blir till att köpa en vanlig. Hade ju rabatt, undrar om den fortfarande gäller? Hm. Den vanliga loggboken man får i skolan är ju urtrist, så den tänker jag låta bli. Helst alltså. Men ändå vill jag ju ha koll på läxor och allt sånt där. Vi får ju förresten så mycket läxor att det inte ens får plats på sidorna!

Till schemat har jag redan laddat ner en app till mobilen, haha. Så kan jag hålla koll där i med när vi börjar, slutar, vilken lektion vi har osv. Ifall jag får den att funka då, men det ska väl förhoppningsvis gå..

Har tidsinställt ett inlägg med bilderna till någon gång idag, så kan jag ta det lite lugnt resten av dagen. Ska nog skriva ihop lite fler inlägg som jag kan lägga upp senare! Men det får vi se om jag orkar. Annars kanske, kanske att jag ska städa.. hehe. Men då måste jag få mobilen lite laddad eller något med fräsch musik som jag kan lyssna på. Förresten känns det lite tråkigt att jag inte kan använda högtalarna längre till den! Buhu. Menmen!

One thought on “Skolplaner?

  1. Sv: Haha, jamen, alla på hela bilden ÄR ju asfula!?

    Nja.. Det blir iaf ingen Rose, men har fått lite andra alternativ som ska diskuteras och funderas på!! 😀

    Hur blire med Mr. X för dig!?

Kommentera

