Bloggplaner

  • Fixa en header – ska göras snarast
  • Få lite ordning på designen – får försöka ta mig in i css-djungeln igen, förhoppningsvis.. dock osäker på att det faktiskt går att göra när man använder gratis-versionen av WordPress
  • Få min domän som namn – har varit in på sidan man gör det på och det verkar vara en djungel, rent ut sagt

Det är mina planer just nu för bloggen. Vi får se hur jag ska lösa dem, funderar på att höra med mamma ifall vi inte kan typ, anlita någon eller vad man säger, för att fixa domännamnet och en design, det kostar förmodligen lite men det är ju värt det ändå sen för då behöver jag ju inte riskera att förlora något och det blir antagligen mycket snyggare med. Vi får se helt enkelt, jag tycker ju annars att det är rätt kul att hålla på men inte för tillfället.

Det viktigaste för mig just nu är ändå att fixa en header så är själva bloggsidan ganska okej så länge. Har ju precis bytt över och det är väldigt olika hur jag har haft! Ska försöka luska fram vad måtten är så ska jag försöka fixa… man kanske kan ha någon slags version av skiftande bilder, typ á la Dressyrmupparna. Let’s see!

Kommentera

