Så värt


Imponerad ändå av att min mobil fick så bra skärpa för en gångs skull.

Helt random, men har ni sett min smiley här på bloggen än? Alla som har WordPress verkar ha en, och jag har hittat min egen. Den finns läääängst ner på sidan, en liten ful skit som ser glad ut haha. I like it! Verkligen najs att de har en sån konstig grej, undrar varför egentligen? Någon borde ju ta och fråga vad den innebär, hehe.

Blir stallet på kvällningen idag, pappa ska hämta mig vid halvåtta så kan jag åka typ när jag vill. Får se när det blir! Ska försöka att filma mig själv lite, haha, som jag gjorde nån gång för hundra år sedan. Det blir ju lite sådär filmat men fortfarande kul måste jag säga. Lite struligt bara men skit samma. Har man ingen fotograf/filmare så har man inte! Kanske försöker med självutlösaren och ta nåt kort med? Haha. Vi får se helt enkelt. Måste linda upp lindorna från tävlingen med, de ligger och skräpar helt utspridda i skåpet. Inte okej Alva.

Hursomhelst. Så värt inlägg. NU SKA jag kolla det där med kalender.. hehe.

Kommentera

