TILLFÄLLIG ny header


La just in en ihopslängd ”header”, tog mig ungefär 5 minuter av mitt liv att göra, därav utseendet. Men, det är i alla fall någonting och det är nog bättre än att ha helt random bilder från WP. Så, ni får stå ut! Tråkigt nog såg det för taskigt ut med min bakgrund, men eftersom den var så enkel att göra funkar det ändå. Har ju kvar den på datorn. Kanske gör en liknande den jag just gjorde på alvadrommar.se eftersom jag ändå blev nöjd med den lixom. Hehe.

Någon som orkar skriva en kommentar till mig kanske? 🙂

Kommentera

