Spotify

Jag blir ARG på Spotify. Deras plan var ju helt brilliant, att först ha det som en gratisgrej som alla blir totalt beroende av, till att när man inte kan leva utan det inte låta folk använda det gratis längre. Eller jo visst, man kan ju i och för sig lyssna fortfarande, IFALL MAN INTE VILL LYSSNA MER ÄN 5 GÅNGER PER LÅT. Det är ju hemskt.

Mina 20 favoriter typ har jag förlorat för längesedan, och jag trodde att man skulle få 5 nya lyssningar per månad, men icke. Och man kan inte använda det på mobilen heller. Fatta att jag blir irriterad? Jag orkar väl inte gå in på youtube och söka upp nya låtarna hela tiden, var tredje minut när en låt tar slut? Guuuud vad jag inte är glad på det, det är så himla taskigt.

Jag önskar mig Spotify Premium, men bara för att jag måste. !&@!!&% arg.

Kommentera

