You make me happy, today, everyday


Hejsan på er allesammans! Idag gick jag för en gångs skull upp i hyfsad tid, runt klockan 9, och satte igång med lite frukost och gick runt och hälsade på alla djuren. Sedan att de var i mitt rum allihopa var en annan sak, men ändå. Klädde på mig gjorde jag däremot inte förräns jag började frysa om benen, kallblodig har jag ju visst blivit. Har till och med ätit lunch redan! Typ. Gjorde en nachotallrik med köttfärs, mums!

Ska försöka ta mig ut till slingan idag och bara köra på tempo och kondition, stå upp i lätt sits/lättridning och bara ösa på lixom. Kan även vara bra för mig haha! Har ungefär jordens sämsta kondis. Funderar på att börja på gym eller nåt, skulle vara himla najs. Eller ett löpband hemma, ännu bättre. Så kan man kuta på för fullt lixom tills man ramlar omkull eller något och få bättre kondition. Tänker bara på skolan när vi varje lektion värmer upp med tre varv runt fotbollsplanen…. snälla skjut mig, så känns det efter ett HALVT varv. Alltså har jag problem.

Det ska jag alltså göra idag. Så hoppas jag på att åka till Grönan i helgen med ett par från Karlshem och rida ut med Sandra som även ska fota lite 🙂

2 thoughts on “You make me happy, today, everyday

Kommentera

