På väg till stallet!

Sitter just nu i bilen på väg mot stallet. Igår blev det inget stall för jag tänkte lite på stackars mormor och morfar som skulle köra mig, haha. Istället följde jag med mamsen och papsen på restaurang och kostade pengar, hehe. Men det var helt okej det med!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag..har bara mjukisar på mig för känner mig rätt slö. Brorsan och pappa ska övningsköra så något lär jag ju hitta på.

Imorgon ska jag nog ut med en kompis, det verkar som att det inte blir något Grönan men nån annan helg framöver kanske. Livet slutar ju inte för att lovet gör det! 🙂

Kommentera

