Tackar tackar!

Måste säga att jag är ganska nöjd med gårdagens statistik ändå, lyckades ändå skrapa ihop 69 sidvisningar vilket jag tycker är ganska bra. Har ju inte bloggat på Wp så länge! Det är bara att fortsätta kika in på min blogg ni fina läsare och kommentera på 🙂


I stallet så fixade jag lite nya hål på pullartränset så hade det när jag red med, tog en kort barbackatur i ridhuset bara. Satte på westernsporrar på mina tygskor, hon gick grymt mycket bättre med dem på än utan! Dock fick jag skavsår och dum som jag var fortsatte jag nöta på det, men skit samma. Sjukt nöjd med ponnyn! Galoppen hann vi inte jobba så mycket tyvärr men det kan vi ta någon annan dag.

Egentligen skulle pappa/Oskar kunnat ta kort eller filma lite eftersom min kamera var i stallet och de kom när jag red, men det kom jag inte på förrän det var försent. Så tyvärr. Men imorgon ska jag försöka komma ut med en kompis ju så då kanske det blir något! Älska utebilder för evigt. Synd att det inte blev något med landet, att ha henne där, för då hade jag haft flera ton med bilder kan jag lova… menmen. Hoppas på imorgon som sagt!

One thought on “Tackar tackar!

Kommentera

