Dressyrfilm

Håller just på att spara en film från när jag red lite dressyr igår. Det är mormor som har filmat, är väldigt stolt över henne hihi! Hon är faktiskt riktigt duktig på det måste jag säga, för att vara helt oteknisk och allt, hon har till och med zoomat lite på vissa ställen!

Red med skor och westernsporrarna igår, det är verkligen sjukt stor skillnad på henne med westernsporrar och vanliga, hon blir snarare stissig av vanliga medans de här hjälper henne att komma ner och samtidigt framåt.

Har typ 7-8 minuter till på film men jag tror inte att någon orkar se en 15 min lång film när jag rider Ronja haha! Det är mest bara trav runt då, några slutor och så där. Vi failar ganska kraftigt på skänkelvikningarna i filmen förresten 😛

Och så måste jag bara få gnälla lite om hur jobbigt det var att jag inte hade någon låt jag ville ha som var tillräckligt lång. Alltså fick jag klippa ihop låten själv på slutet och förlängde den med nästan två minuter! Duktigt va? Nöjd med resultatet i alla fall. Och faktiskt, så är Movie Maker ett helt okej program ändå, enkelt som satan. Fast jag saknar Vega…. 😦

Hursomhelst, film snart! 😀

Kommentera

