Mätt


Mätt efter myyycket mat, vi åt potatisgratäng och kött. Sedan fanns det en sallad med, fast den var det champinjoner i vilket jag säger nej tack till, så jag tog lite oliver istället som sallad, hehe. Verkligen tallriksmodellen, vet. Kände att jag ville fresta er med en vacker bild med, dock kom jag senare på att jag kanske skulle ha fotat innan jag åt upp allt, men tja…ni får en bild ändå.

Har just varit iväg till Hööks… *trumvirvel* Och numera har jag en Back on Track-hjälm! Lite komiskt, för vi använde det gamla stämpelkortet på en gång och så fick vi ett nytt som hon stämplade fullt på en gång. Haha. Så jag har ju 150 kr att handla för nu, moahaha. Vi får se vad det investeras i!

Ska till stallet om någon timma, tills dess ska jag skriva lite blogginlägg till veckan. Hann med ett som kommer på måndag igår, så vi får se ifall jag kommer på mer saker att skriva om.. vad vill ni läsa om? Tror jag ska göra ett par stycken outfit-inlägg, för det gillar jag själv att läsa haha! 😉

Kommentera

