På väg till stall+stall

Yes, precis som rubriken säger är jag nu på väg till stallet för att rida en sväng på Ronja, eller så longerar jag henne bara, har inte riktigt bestämt mig..hursomhelst ska jag komma ihåg att ta med hjälmen, för vi ska direkt till UPK sedan för första ridningen på terminen. Härligt!

Hästar man hoppas på är Peperoni (såklart) och… vet inte. Orkar inte riktigt med någon seg faktiskt. Skulle faktiskt gärna rida typ Bob, ifall han skulle gå med. Han verkar härlig. Hm..fler… Kanske Nero, han är trevlig för det mesta med lite lagom bus. Stor bara för lilla mig. Fast fortfarande. Tiffy kan oxå funka…bara att hon brukar vara så satans stel och ojämn. Gullig dock.

Jaja, vi får se vem det blir. Rapporterar ikväll! Och håll tummarna för att jag hinner fixa fler tidsinställda inlägg till nästa vecka…har till torsdagen ett om dagen, så ska jag se till att blogga en gång om dagen live med.

Kommentera

