Gårdagen…


Igår var ju Sandra med och red, jag red Ronnie-Ponnie lite grand oxå men inte så mycket. Vi passade även på att hoppa lite grand (skutta kanske vi ska säga) när vi ändå var två. I grimma, kan tilläggas! Hon lyssnade jättebra ändå, nästan som att rida i träns ändå. Har ett par ruttna filmer som jag tänkte slänga ihop till en liten film bara, hehe, flest när inte jag rider men ändå.

Blev alltså inte direkt dressyr igår med tanke på att det är gaaanska så svårt att rida i form i en grimma med tyglar på, det måste vara en av våra fulaste outfits någonsin på tal om ingenting. Blått schabrak med vit och röd kant, silvriga boots, knallrosa luddgrimma med svarta tyglar på.. jag menar, kan det bli värre? Så hade både jag och Sandra rutiga ridbyxor med… hehe. Vackert. Det är bra att det bara var på skoj då.

Lägger upp film sedan då, ifall det blir någon.. vi har nu totalt fått 7 läxor i skolan. Så ni förstår nog att det är ganska fullt upp med det och stallet. Speciellt eftersom jag SKA ha massa med MVG:n nu i betyg! 🙂

Kommentera

