Ganska fullt upp

Som det förmodligen märks, är inte bloggandet på topp, men jag tycker ändå att det går ganska bra. Tråkigt är bara att jag inte hinner kolla mina vanliga bloggar, hinner inte redigera ihop filmer, osv. MEN, jag har i alla fall lyckats skrapa ihop till ett tidsinställt och minst ett live inlägg per dag förutom till imorgon, men imorgon är det fredag och då hinner jag med att förbereda inför kommande vecka och försöka planera in mera. Så ska jag försöka hinna med allt bättre nu när jag har provat på en vecka!

Inlägg jag har tänkt att skriva ihop är t.ex. om min sjukdom, varför jag började rida, outfits såklart, shoppingtips, osv. Så slänger jag in lite om skolan och vardagen som det kommer, för man vet ju aldrig vad som händer i förväg! 😉 Kommentera gärna ifall det finns några andra tips, det uppskattas. Ska även försöka att få lite nya, fräscha bilder och snygga upp headern.

Så det är mina planer so far! Har inte riktigt orkat med mobilblogg, har ju fortfarande inte kommit in i det heller nu när det är vanlig skola. Vi har ju trots allt håltimmar och så ibland så då kan man ju försöka komma iväg till en riktig dator! Eller orka med att mobilblogga ändå.. 🙂

Kommentera

