It’s friday, friday

Äntligen fredag! Skolan börjar redan kännas ganska tung, jag kan till exempel säga så mycket som att jag tröttnat totalt på spanskan och egentligen har lust att bara sluta med det. Men, så enkelt är det ju inte i nian.

Idag verkar det faktiskt som att stallet uteblir av lite olika anledningar, sedan så vet jag ju inte vad som ska göras istället men det blir väl en lite degig kväll känner jag på mig än så länge. Har hundra blogginlägg som borde skrivas! Skriver en liten lista här, mest för min egen skull men det kan ju vara intressant att veta vad som väntar?…

  • Cellsept – – > en av mina mediciner, mer om den
  • När jag låg inne på infektionsavdelning i 9 dagar, instängd
  • Bilder från i juli när jag red Expert
  • Mobilfilm från hästryggen
  • Outfits
  • Failbilder

Det är ungefär vad jag har kommit på, vi får se om jag hinner med allt men det får vi hoppas! För er skull alltså 😉 Så får vi försöka klanka upp kommentarerna igen, börjar bli lite dåligt på den fronten? Så jobbigt är det ju inte 😉

 

 

Kommentera

