Nyheter på bloggen


Har just satt in en NY header, ska strax fixa ihop en till liten eftersom min plan är att ha en animerad header från och med nu. Blev helt okej, eller hur? 🙂

Har dessutom suttit och pillat och chattat med One.com’s support för att flytta min domän till den här bloggen, men tji fick jag. Givetvis tillåter de inte den funktionen heller. Så nu har jag (förhoppningsvis) fått ett mejl på e-posten som jag avslutar kontot med, usch säger jag bara för One.com, varning där för alla som vill göra mer än att ha världens fulaste och trögaste sida.

Vi får se nu om jag skaffar någon annan domän eller hafsar på så här. Det går ju faktiskt helt okej det med. Lite tråkigt bara när man haft egen lixom. Menmen.

Kommentera

