SHOPPING!

Har just kommit hem från stallet och den nya hästaffären som öppnade idag, boyeah! Självklart kunde inte affären lämnas utan att ha plockat på sig liiite saker i alla fall. Supernöjd med det jag köpte, och det var:

  • Handskar från Kingsland
  • Strumpor från Schockemöhle
  • Röda benlindor som jag inte minns märket på, haha

Jag är nämligen igång med att fixa en ny outfit, hihi, saknas bara röda ridbyxor till mig 😉 Egentligen skulle det blivit Schockemöhle’s handskar ur senaste kollektionen, men de fanns inte i min storlek så det får bli en annan gång isåfall.

Och helt klart är det här min nya favorit-hästaffär, utan tvekan. Mycket bättre sortiment än Sporren. Sorry to say it.

One thought on “SHOPPING!

Kommentera

