Vet ni vad

Tänkte tidigare att när febern lagt sig och huvudvärken försvunnit, skulle jag passa på att göra lite nytta och blogga som en galning, men så blev det inte, för febern steg till vidriga 38.7 grader, det brukar lixom aldrig hålla på en hel dag.. men det gjorde det visst idag.

Ändå liiite mysigt att vara sjuk, om jag slapp ha ont då, för man blir uppassad med hästtidning, mat och japanmix här hemma hihi 🙂 Lyckligt lottad som har sisådär världens bästa mamma!

Imorgon blir väl ännu en dag hemma för att säkra tillvaron, jobbigt för det känns som att jag har missat flera månader i skolan på en dag lixom, vi gör så sjukt mycket saker på varje lektion så jag blir helt yr ungefär. Hoppas jag klarar mig i alla fall. En sak jag blev besviken på var att som jag har kämpat i fysiken och känt att det hjälpt, så får jag höra att hon inte kommer höja en till exempelvis VG för ”kursen är för kort”. Skit oxå lixom, kunde jag lika gärna ha glidit med bara och skitit i att stenplugga fysik…

Blir inget stall givetvis heller, trååååkigt x1000000!! Hoppas på imorgon, vi hörs då för nu blir det ingen mer bloggning för idag (tror jag). 🙂

Snuttis ❤

One thought on “Vet ni vad

Kommentera

