Chacha bloggen!


Haha. Jag var hemma idag oxå från skolan och ska vara det imorgon med, nu eftersom 10 mg cortison är missat så kunde man ju få infektioner och sånt lättare och det vill vi ju helst undvika 🙂 Så jag är alltså hemma! Tråkigt nog. Kommer nog dö på fysikprovet tror jag. Och spanskan. Fast det ska vi nog skjuta upp.

Var i stallet idag med!!! It’s a miracle! Nej men idag mådde jag faktiskt lite bättre, och som grädde på moset var vi iväg till Hööks och köpte en grattis-jag-är-frisk-present till mig, RÖDA RIDBYXOR HIHI. Är jättenöjd med dem, och det var nog ödet eftersom det bara fanns ett par kvar i centilång och det var min storlek! Och de satt som en smäck, jag var assnygg i dem hehe. Tyvärr inga bilder men ändå.

Red bara runt lite, var fortfarande ganska så trött och så, och vill ju inte överanstränga mig så jag får feber igen. Det brukar lätt bli så nämligen.

Imorgon ska jag nog orka linda benen på snuttisen oxå, om det blir fint väder dvs. Är ju clinic i stallet då, usch. Annars blir det ingen ridning tyvärr 😦 Men nu ska vi vara glaaaada tomater i rött hår och röda ridbyxor hähä!

One thought on “Chacha bloggen!

  1. Sv: Jag tycker det var bra förslag (a) Om två veckor ska jag faktiskt till grönan, dock med familjen och det var tydligen strängt förbjudet att träffa några andra. 😦
    Jag tycker att vi startar en gruppkonversation igen, som vi hade förra året, remember? Med hela samlaget! 😀
    Fixar du?

Kommentera

