I can’t see the cold winds blowing, but I can feel them.

Hejsan allihopa, jag sitter här vid datorn nu i brist på annat ungefär. Ska åka iväg till stallet med mormor och morfar, saknar verkligen min ponni, och vill utnyttja vår sista tid tillsammans känner jag. Hursomhelst så är morfar ute på sin ”runda” utan vovvar och så, så han behöver komma tillbaka först innan vi kan åka. Chockerande nog kan han inte köra mig till stallet när han är någon annanstans.

Solen skiner lyckligtvis idag, och det betyder att jag tänker dra på Ronja lindorna och tvinga mormor att fota lite, så göööörsnyggt. Jag tycker att lindor är hästvärldens bästa uppfinning tror jag. Efter schabrak förstås. Utseendet är inte allt, men det är ju kul. Dock får vi ta det lugnt idag om vi rider i gräset, med tanke på hur mycket det har regnat. Vill ju inte att hon ska halka eller sträcka sig eller något.

Då vet ni mina planer för idag då, och förhoppningsvis kommer det bilder! Vet ju aldrig ifall jag ändrar mig när jag kommit ut till stallet, hehe 😉

Kommentera

