5 saker om Alva och…

Tänkte börja med en ny grej, som kan vara lite kul. Tycker jag åtminstone haha! Ska skriva 5 olika saker om mig själv och ett visst ämne. Det kan vara allt mellan himmel och jord! Så här kommer det första då, hihi.


VATTEN.

  • Jag hatade att dricka vatten på morgonen förut, klarade inte av det och blev hur arg som helst när jag fick vatten att ta medicinen med.
  • Jag badar helst i sjöar, inte hav.
  • Jag älskar att duscha, men tycker det är jättejobbigt med allt före och efter; klä av sig, gå ur, föna håret…
  • En dröm är att ha en egen pool på landet, skulle jag vinna en miljon skulle jag lätt spränga in en i berget.
  • När jag var liten sprang jag alltid ut helt naken när det regnade på landet, och passade på att duscha.
Kommentera

