Kikat lite…

…på tävlingar nu i höst och vinter för mig och Expert att pröva på. Har tänkt att prova en klubbtävling med honom först och främst för att se hur han fungerar, jag ska köra på ganska på en gång med tävlingar så att vi förhoppningsvid hinner uppnå någonting under vår tid. Här kommer ett par tävlingar som skulle funka…

  • 6 november, Klubbdressyr Uppsala PonnyKlubb, LC:1 + ev. prova LB:1 när vi ändå är där lixom, det är ju mest bara för att testa hans rutin vi åker
  • 30 oktober, Lokal hoppning Clear Round, beror på hur mycket jag hunnit hoppa honom men kanske 50-60 eller 60-70 beroende på. Blir ju mest prova-på.

Och sedan hittar jag typ inga fler förräns 2012, eller ja det finns tidigare ett par men tror inte att vi är riktigt redo då. Och det finns ju alltid någon mer Klubbhoppning på UPK tex men tror den är när den lokala är 🙂 Och måste jag välja mellan de här två blir det den lokala, är ju en perfekt start på hoppningen med Clear Round. Då kommer vi ju förhoppningsvis hem med rosett oxå!

 

 

Kommentera

