Mina priser

Jag har ju inte varit med på speciellt många tävlingar, men jag har ändå lyckats samla på mig ett par rosetter och två pokaler! Tänkte berätta om dem, när jag fick dem och så. Dock är jag inte hundra procent säker på att det är alla! Har ju förresten en i stallet med 🙂


Medaljer från Skogsbärsdressyr med Peperoni och O’boy, och en Blåbärshoppning med Peperoni

Helhet (dock syns inte alla men ändå)
Ridläger med Moki år 2007
Ridläger med Monarch år 2006
Ridläger år 2010 med Comet

Tredjeplats med Peperoni i min första Klubbhoppning
Ridläger med Stjärnöga på Åby år 2009
Pokalen jag fick när jag kom trea med Peppis på Klubbhoppningen, fick även en nyckelring och en necessär
Min och Ronjas tredjeplats i en Klubbhoppning, har även en gul rosett fast i stallet

One thought on “Mina priser

Kommentera

