Just another friday

Den här veckan har gått undan! Känns som att det alldeles nyss var söndag förra veckan..? Hm. Hursomhelst, jag och mina springtajts ägde ut hela högen på fotboll imorse, eller? Nej, men faktiskt så var jag inte sämst i alla fall. Gjorde till och med ett av de två målen som gjordes på hela idrottslektionen, dock räknades inte mitt för hon tydligen hade blåst av en sekund innan..lixom bara för att hon såg mig såklart. Hehe.

Idag ska det bli trevligt, ska (förhoppningsvis) snart iväg och fika med min favorit Nadia (YES YOU ARE) och vi ska snackaaaa massa, och eta kaka. Mums, gottegrisen här! Får se om jag orkar springa något idag, har sjukt ont i fötterna efter att ha kutat runt i tygskor, och fortfarande från onsdagen. Öhh.

Har skrivit en sjuuukt bra krönika i skolan från en sak till en annan, bara för att jag är bäst, och jag vet (typ) att det blir GUC eller Rosendahl som gymnasium. Jag var hos SYV idag och det var faktiskt inte kaos i min hjärna längre, jag ska jobba på en tidning har jag bestämt. Så. Nu vet ni.

One thought on “Just another friday

Kommentera

