Blogg från soffan

Idag har jag inte gjort ett smack faktiskt, gått till mormor och ätit och varit i stallet i stort sett. Red inte ens i stallet, utan städade mitt skåp. Rent och fint blev det! Dock fick jag slänga ett schabrak som ramlat bakom fodertunnan och legat på golvet, det kryllade nämligen av vita larver i/på det…mitt första stackars ljusblåa Lena Furberg-schbrak. Sad history.

Ska glo på Men in black nu, och mina planer inför imorgon är inte direkt något speciellt, ska eventuellt rida ut lite längre och eventuellt åka och kolla på jacka. Wiho skojsidojsigt! Hehe. Hursomhelst. Ska ge mamsi ett pengatiggarkort strax, haha! Smart va 😉 älskar dig mamma!

Kommentera

