Min intressanta dag

Har just smällt i mig lite äpple med socker, kanel och havregryn, mums! Dock hade jag gärna haft några påsar till med havregryn..hihi. Älskar det, så hiiimla gott så det finns inte!

Var ut till stallet efter lite äckliga läxor, Ronja gick lektion hade jag ju såklart glömt bort, jag som var ombytt och helt taggad på att rida, hade planerat outfit och allt.. aja. Så går det ibland! Istället fick jag mocka en kärra med mormor och morfar i hagen. Nästan lika roligt.

Inte så mycket för mig.. borde ge mig ut på en springvända eller något för att träna kondisen, har bara smällt i mig massa skit hela helgen med så det skulle ju behövas. Men jag är för lat… 😦 Ruttna jag. Usch. Det blir alltid så..dock tror jag att om jag hade en maskin, typ löpband hemma, skulle jag orka. Då skulle man ju vara hemma, man skulle inte ens behöva byta om. Skulle kunna springa naken om man ville. Och så kan man springa hur långt man vill utan att behöva tänka på att man ska tillbaka med 😉

Bild från Falsterbo, längtar till nästa års upplaga! 🙂

Kommentera

