I wish nothing but the best for you

LEDIG! Hihi. Startar helgen lite tidigt den här veckan dååå. Härligt värre.

Ska äta lite mat snart, soppa och pannkaka, och jag bara måste tillägga potatis och purjolökssoppa, det kan vara en av de godaste sakerna som finns. Så perfekt.

Förresten fick vi reda på poängen på matteproven idag, och VG-gränsen var 22. Tror ni inte jag fått just 22 poäng haha? Lite flyt man har då 😉

Ska rida ponnyn idag, näst sista gången innan vi hämtar Expert… sad but true. Dock längtar jag ju såklart till jag hämtar honom, men det är ändå tråkigt. Som tur är står ju Ronja bara två boxar iväg och jag har mitt skåp mittemot snuttan, så det är ju inget evigt avsked tack och lov, men hon är ändå inte min.

På tal om det här ska vi göra om mitt rum snart, och mina planer hittills är vita väggar och fototavlor med speciella foton. Jag har tänkt mig det här:

eller den här:

hittills, och jag tycker om båda bilderna. Men vi får se helt enkelt vilken jag tar! Kanske blir båda med, hihi. Men sedan vill jag ha en bild på Kurtii med, har typ bestämt mig vilken redan 🙂

Kommentera

