Ponnyn framme!

Nu är jag hemma igen efter en dag fylld mest av bilåkande, men ändå massor av roligt.

Vi åkte strax före elva till stallet, hämtade transport och la i lite nödvändiga saker typ grimskaft, och åkte mot Ekerö och Karlshem. Väl framme lastade vi in saker, skrev kontrakt och slutligen lastade själva ponnyn. Aud är proffs!

När vi till slut var hemma igen efter ca 6 timmar totalt i bilen, i stallet alltså, lastade vi ur och jag borstade av värsta smutsen (han var extremt skitig) och jag ledde runt honom. Han tänkte rulla sig i ridhuset, haha. Han verkade gilla sin box i alla fall 🙂

Ska bli superroligt imorgon! Då ska jag rida lite..hihi. Han hade noll kondis och var lite småfet så det blir inget ultimat, dessutom har han låååång päls så klippning ska ske snarast! Det är ett som är säkert haha.

Ja, det är det jag har att berätta så länge så kommer bilder (förhoppningsvis) imorgon då det blir ett par timmar i stallet!

One thought on “Ponnyn framme!

  1. åååh vad kul!! Pussa på honom från mig, umgicks ju en del med honom när jag jobbade och saknar pånnin lite :((
    Borde jag säga grattis förresten?? 😀 GRATTIS! ❤

Kommentera

