Dagens planisar


Sitter och hoppar på stolen nu framför datorn och väntar på att få åka till stallet, är supertaggad! Har bara tänkt att rida igenom honom och så idag, känna lite på gångarterna, lite skänkelvikningar och sånt där skit, ta det rätt lugnt med tanke på att han har jordens sämsta kondis tydligen. Dock har jag tänkt att kolla hur mycket han orkar, och jogga honom liiite mer än han orkar så att det blir någon skillnad 😉

Har också kommit fram till att det tyvärr inte blir någon tävling den 30 på Säva, pappa svek mig nämligen gällande det. Ska kika in i tdb och leta upp någon annan, annars satsar vi på att komma med på så många klubbtävlingar som möjligt och klubbmästerskapet, det är ju najs på det viset att det är både dressyr och hoppning. Två flugor i en smäll! Hehe.

Och jag börjar planera sånt här, när jag knappt vet hur han är att rida, och lastningen kanske går helt åt helvete? Jag ska införskaffa en kedja hursomhelst, han har nämligen noll respekt när man är ute och promenerar. Så det ska vi ändra på! Och träna lite lastning och se hur han är. Se, planer redan! 🙂

Kommentera

