Fina ponnyn!

Pappsi råkade filma när han skulle försöka ta kort, haha. Här kommer filmen på typ 5 sekunder ändå hihi 🙂 Notera hans ”Vad var det där?” i ett förvirrat tonfall, HAHAHAH!

Red inte speciellt speciella (kan man säga så? Haha) saker, utan bara ungefär som jag gjort tidigare dagar. Skritt, trav, galopp. Taggade upp honom i början då han var seg och bara öste på i galopp, wiho lixom! Skitkul är det, han bockade lite och hit och dit och det var ju helt ärligt skoj.

Dock fick jag lite nog av buselibus när han bestämde sig för att det bodde monster utanför ridhuset och dem kan man ju ABSOLUT INTE gå förbi, så det blev lite halv avramling där för min del. Faaast jag satt kvar ändå, för jag orkar ju lixom inte åka av och hoppa upp och allt igen. Hehe. Som om jag skulle ha något val. Whatever.

Efter lite diverse hyss och buselibusar fick jag någon fason på ponnyn i alla fall och vi kunde fortsätta vårt dressyrpass. Funderar på att prova lite markarbete imorgon, om jag orkar plocka fram bommar hihi, är astaggad på det. På torsdag åker jag med mormor och morfar, då tänker jag rida ut tillsammans med dem och prova! Hihi. Och komma ihåg att fråga Anna om hon vill rida med mig någon dag. Det vill hon nog 🙂

One thought on “Fina ponnyn!

Kommentera

