Vart jag mig i världen vänder

Imorse hade vi utsläpp i stallet, och jag bestämde mig för att låta Expert ha en vilodag idag. Han fick traska ut med de andra pållarna i hagen istället för att ridas, jag red ju rätt hårt igår med hopplektion för Sandra, tänkte berätta mer om det senare i ett eget inlägg. Hursomhelst så var han lugn som en filbunke och bara lunkade ut.

Filmade även, var lite lat bara hihi. Det är väl lite suddigt här och där men jag ska i alla fall klippa ihop någon film som jag slänger upp på bloggen, stona var helt klart roligast idag! Fick ett par godkända bilder på gullet, i alla fall lite mysig känsla när solen kikade fram vid tillfällen och annars… tja. Vad ska man säga.

Har hunnit med lite annat med idag, varit på Ikea, Granngården och fixat betfor, müsli får duga för tillfället istället för krafft, det är ju trots allt ungefär samma näring i så det blir nog bra. Har mineraler i stallet. Dock har jag ingen aning om vart jag ska göra av säcken i stallet, det är ju råttinvasion… de kommer äta upp alltihopa känns det som. Jag är förresten lite stolt över att jag lassade 25-kilossäcken på vagnen från ”högen” plus lassade in i bilen 100% på egen hand.

Vi var även på Gränby och jag fick ett gulligt pannband (till mig hihi) från Indiska med bollar på eller vad man ska säga, nöjd chey. Lite annat strunt med faktiskt. Hursomhelst så har jag ingen inspiration nu, borde plugga men vill inte. Jag vill ha en laptop vet jag, jag känner bara att jag vill jobba på datorn och blablabla. Sitta i soffan med datorn och sova.. ahhh. Paradiset just nu.

One thought on “Vart jag mig i världen vänder

Kommentera

