En pluggig dag

Denna dag har bestått av den helt vanligt ordinära skolan, med de helt vanligt ordinära ämnena såsom religion, svenska och kemi. Jag hade även utvecklingssamtal vilket utvecklade sig braaaa. Hehe.

Hann plugga lite mycket kemi med, super! Plus att jag la ner åtskillig tid efter skolan och efter stallet för att få in de sista sakerna och förhoppningsvis prestera perfekt imorgon på provet. Super känner jag bara! Det bara SKA gå bra. Så är det. Tar med mig mina 59 instuderingsfrågor (eller hur många det nu var) om allt från atomkärnor och bindningar till elektrolys och galvaniska element. Don’t ask helt enkelt. Förhoppningsvis hinner jag göra lite frågor imorgon med, repetera lixom.

Stallet blev det ingen ridning i, satsar ju som sagt ordentligt nu. Tog bara in i ridhuset och promenerade lite, tränade halter och sånt för hand. Gick okej, hade kedjan. Sedan fick han äta och det var typ det jag gjorde..han fick vara lerig till imorgon, hihi.

Tjing Tjong på er. 🙂

Kommentera

