There’s no religion that will save me

Hello alla kisar! Jag sitter och bävar mig inför att behöva gå ut med Kurtii. Det är aaaaskallt ute nämligen… dock skulle jag egentligen ut och springa lite med musik i öronen och en söt vovve vid min sida, men jag känner att det är läskigt vid den här tiden på dygnet. Det är sant. Jag är det eftersom det nästan alltid är poliser och kamphundar ute på gärdet som bara läängtar efter att få äta upp mig och Kurt…

Stallet gick bra, men blev en extrem stressig snabbis för mig. Elakt eftersom det blir detsamma imorgon. Dessutom var han helt hostig…precis det jag varit orolig för att han ska bli.. så imorgon ska jag prova som vanligt att rida, så får vi se om det är borta. Hoppas. Annars blir det jobbigt, kanske måste ta ut veterinär… M-L tyckte åtminstone det om det fortsatte likadant. Usch!!

Kemiprovet gick rätt bra, lite förvirrat, men rätt bra. Imorgon får jag veta hur bra… ahhh. Läskigt! Borde egentligen plugga massa spanska, så ska klicka in mig på glosboken.se och träna lite ord. Kramis! 🙂

Kommentera

