Vardagsmat!

Sitter och pluggar spanska nu, det är alldeles för tajt med prov imorgon.. buhuuuu. Har skrivit ut en miljon sidor med glosförhör som jag måste göra bums på direkten typ, så kanske jag lär mig. Har suttit sen halvsju så några ord har i alla fall slunkit med 🙂

Tänkte bara visa resultatet på hemkunskapen:

och på, hör och häpna; KEMIN:

Så, glad chey! Höjning till MVG i kemibetyg då, inte illa för att vara ett av mina värsta ämnen! Hihi.

Imorgon spanska, måndag musik, onsdag religion. Hur pallar skolan lägga prov varannan dag för oss i två veckor? ……. *trött på att plugga* JAG VILL S-O-V-A.

Kommentera

