Svårt att få bloggtid just nu

Yep, så är det. Har blivit lite dåligt med inlägg de senaste 2 dagarna eller vad det är, hursomhelst har jag religionprov imorgon så förhoppningsvis hinner jag fixa lite tidsinställda då till dagarna och så där. Man får ju prioritera skolan, och stallet.

Idag har det varit äckelväder, så pållarna var inne när jag kom. En blöt, tjurig, kille väntade när jag kom och det var bara att slänga på fleecetäcket en stund innan jag gick in i ridhuset och longerade grabben. Och här kan vi snacka överskottsenergi! Jag vet inte hur många gånger han kastade sig iväg i full galopp med krumsprång som aldrig verkade ta slut. Jag stod bara i full skrattattack och dog lite grand inombords för han var så otroligt gullig.

Sedan åkte fleecetäcket på igen och han fick lite käk, och det var i stort sett det.

Imorgon ska jag nog jobba lite med bommar och polepads ifall jag kommer ihåg och orkar plocka fram. Det är ju lite så här i livet, när man är en latmask hihi.

Kommentera

