Haha!

Det märks verkligen att bloggningen är körd i botten ungefär nu. Statistiken är inte direkt den bästa, och det är väl för att jag inte bloggar något nästan. Äsch, skit samma.

Shoppade ett set Magic Brush Limited Edition igår, eller tja, åkte till Hööks och de var slut i rosa så då surfade jag in på hemsidan istället (för de andra är sjukt fula). Dock blev de 100 spänn dyrare då i och med att man var tvungen att beställa för 200 minst och att det var frakt på 50 kronor. Är i alla fall taggad tills de kommer, bara det inte verkligen stämmer att de inte kommer förrän den 25 november..

Jag gjorde ingenting i stallet, tråktråk jag vet! Mockade skitnoga, strösslade ut nytt lin på varenda fläck, la morötter i fönsterkarmen och la in kraftfoder plus en tuss hö. Mysmys! Så skrev jag foderstat till mormor och morfar när de är där (så de vet hur man ska göra, inte till dem, haha) och gjorde iordning ny hink. Hm, det var väl det? 😉

Kommentera

