Well well

Igår fick ponni följa med till UPK, skojsigt! Han var lättlastad och allt runtomkring gick som en dans, bra förberedelse inför klubbdressyren som är om två veckor 😉

Vi red dock inte WE, lite besviken eftersom det trots allt var därför jag kom dit med egen häst och så, men hursomhelst..det var ju inte så att jag åkte tillbaka med hästen igen. Pappas kommentarer var bara bäst efteråt, ”du är ju i en alldeles för dålig grupp” haha! Okej att jag tycker att vissa inte riktigt tänker klart när de rider *hrrm* men jag vill ju inte säga att ”jag är bäst” för det är jag ju inte däremot.

Var hos Anders med på morgonen, kollade mina äckelutslag och jag började med någon ny tablett idag mot dem, hoppashoppas att de går bort till fredagens Fyrishov, fast det tror jag inte….

Allt annat bra, typ, tog lite prover i fingret och iväg till skolan, jag bara bävade mig inför matten och det var såååååååå jobbigt. Blöööh lixom. Hela dagen tänker man ju på den där himla skolan, läxor tar ju upp halva kvällen. Förstår inte riktigt hur de har tänkt där faktiskt.

Kommentera

