Och så kommer lite bilder

Mormor hängde med ut med systemkameran i lördags, ”den är så tuuung, jag kan inte ta kort med en sån här!”, så ha lite tålamod med bildernas kvalité här och där 😉

Tänkte fixa ihop någon dag när jag får tid (när nu det blir, det lär vara en jävligt lång dag med tanke på hur många saker det är hittills lixom) en ny header, eller iallafall något tillfälligt som är med rätt pålle på. Även fast Ronja är himla gullig, hihi. Kanske kör en animerad med den som jag tycker är finast på Ronja i headern plus två andra. Har en liten plan!

Tycker bilderna blev mysiga med höstkänsla och så, sedan var inte formen viktigast för mig utan känslan, det här var andra gången någonsin jag red utomhus på honom och jag har ju bara haft honom i ungefär tre veckor.

Hursomhelst, kommentera gärna så blir jag en glad kise! 😀

4 thoughts on “Och så kommer lite bilder

  1. Gud vilka fina bilder, är det verkligen mormor som tagit dom? Superfin häst + tjej ju!!! Måste verkligen få ser er live snart. Kram

  2. Hola Alva !! Muy bonito!! Du rider jattesnyggt! Verkligen fina foton! Hoppas att vi kan ses snart! Saknar er! Un bezote Madelene

  3. Fina bilder 🙂 Om du vill kan jag fota er när jag är ner till uppsala nått, bara att säga till. Har ju endå ofta med mig system kameran till stallet så 🙂 // Elin ( Annas syster 😉 )

Kommentera

