Feta sovmorgonen

Yesbox, eftersom jag inte simmar idag på Fyrishov börjar skolan för min del klockan 12.15, helt okej alltså. Har suttit och gjort lite läxa till bilden, håller på att göra klart en bok om popkonsten och jag har slitit som en gris eftersom vår skrivare är kockobängbäng och inte har något bläck att dela med sig av.

Har gjort en bild som ska vara personlig popkonst, var dock tvungen att skriva ut i gråskala så jag färglade den aldrig, skulle lixom ta onödig tid så jag bara kör svartvittgrått.

Red barbacka igår, alltid lika skoj haha! Denna gång höll jag inte på att skumpa av en endaste gång tror jag. Jag körde segaste traven i universum ungefär, men ändå så att han fick jobba med att trampa under sig ordentligt istället. Alva nöjd!

Fick en fin jacka och skor och tröja och skjorta av mormor igår, bortskämda cheyen! 🙂 Jättenöjd med alltsammans hursomhelst, och det är väl det som spelar roll tycker jag åtminstone. Nu ska jag fortsätta med bildmappen! Ciao 😉

Kommentera

