Jag ä’ inte bitter

 

Jag har tvärtom släppt känslorna, och väljer nu att gå vidare och fortsätta precis likadant. Om det funkar vet jag inte än, det kanske händer något nytt om ett par veckor eller så, och då kommer det inte funka längre. Då kommer jag vara tvungen att förändra mitt liv. Men det tar vi då i så fall.

Jag gjorde dumplings med köttfärs och lök idag, MUMS! Ett jäkla pyssel-göra, men gud så gott. Har vräkt i mig så magen bara är helt proppfull…men gott var det alltså.

Ska iväg till stallet om någon timme eller så, och åker till UPK i samband. Får se vilken pålle jag rider på, jag hade ju med ponni förra veckan! Är hoppning, taggad hehehehe. Ska bli skojsigt x1000, och den här gången ska jag nog inte ramla av hade jag antagligen tänkt mig. Men sedan om jag gör det är inte det hela världen, jag ska satsa lite åtminstone. Men det beror ju på vem jag rider oxå då.

Ska strax byta om lite, ciao!

Kommentera

