Shockholm

Idag var jag och mamsi iväg till Stockholm en sväng, trevligt trevligt! Vi gjorde inget speciellt, gick runt och tittade på dyra saker och sånt, haha. Köpte även oliver, mitt knark!! Utan oliver skulle jag antagligen dö. Så illa är det. Har ätit upp hälften av dem ungefär nu, trots allt köpte vi över ett halvt kilo så det är ju lite… det enda som är liiite jobbigt är ju att spotta ut alla kärnor, mihi.

Annaaars… ja.. vi fikade två gånger. Och åt dumplings. Fast mina igår var godare, men såsen var skitgod. Så var hon som jobbade där lite sådär gullig med, hon pratade inte så bra svenska så det blev några missförstånd, typ att jag fick pinnar istället för gaffel hahahahahahahah. Fast det gick bra ändå ju.

Släpade min rumpa till stallet med, red barbacka på en lerig hest. Han var snel och så, det går ju inte riktigt att köra värsta dressyren än på honom för jag kan ju inte riktigt sitta ner på honom i trav och efter galopp blir det bara SKUMPSKUMPSKUMPSKUMPELISKUMP så… jag gjorde ändå rätt bra ifrån mig, tycker jag. Men det är ju bara vad jag tycker, har ju ingen aning om hur det ser ut och så. Ändå ska jag tävla om 5 dagar. Kaaanske kan vara dags.

Ska försöka klippa honom den här veckan innan med, heheheh mamsi??? Jag har inte riktigt pengarna, cirkus 200 kr har jag och jag har räknat med att hela alltihop ska gå på 1000 kr. HEHEHEH. MAMMA I LOOOVE YOU. Så jag behöver 400 från vardera part, det vill säga mamma och mormor, för min kära mormor har sagt att hon ska hjälpa till med hälften. Eller 500 från mamma, så blir det jämnt och bra plus att det alltid är bättre att ha lite för mycket än för lite.. det är ju trots allt en investering..

Och nu ska jag sluta skriva innan det blir ett helt inlägg till om bara täcken, haha. Så ciao!

Kommentera

