Stolt ägare av ett nytt täcke


Har varit iväg och köpt täcke till kusen nu, 599 spänn gick det på och då fick jag ingen hals… det som jag hade tänkt ha lixom. Men jag får klippa halva halsen istället kanske, eller, jag har inte bestämt mig. Han kan ju klippas på hela och så får jag skaffa det om ett par veckor när mer pengar finns, han klarar sig ju nu. Funderar även på att byta det, efter lite kik på hemsidan såg jag ett för en hundring till med hals.Varför föreslog hon i butiken inte det??? Irriterande.

Har inte så mycket annat att göra nu, ska fixa blogginlägg och så om jag får lite inspiration.

Imorgon duschar jag ponnyn, fredag klockan 8.30 klipps han, lördag eventuellt duschning igen eller bara svansen, beror på hur han ser ut. Fixa knoppar och bada sötnosen i glanssprej, trimma benen, ansiktet och putsa utrustning, sätta på nya pannbandet (som jag gjort SJÄLV! Och det är inget flätat skit, snyggt med pärlor, bling och lack) och lite sånt. Småsaker! Lägga fram hjälmen, schabraket (som inte är fixat än!) och allt annat. ROLIGT. Det är snaaaart!!!!!! 😀

Kommentera

