Mitt är snyggare

La ju upp en bild på mitt hemmagjorda pärl-bling-pannband, och när jag kikade runt på nätet på chevalridsport, såg jag ett liknande. Dock måste jag säga att jag tycker att mitt är bra mycket snyggare, och dessutom billigare.

Ariel pannband från Glengordon
Glen Gordon, 329 kronor

Jag ska även kika på Panduro om jag hittar någon slags silverbricka med ett A eller så på, för då tänkte jag limma fast det på motsatt sida av ”CH”-märket (köpte ju pannbandet från Hööks), som lite mer egen design lixom. Vi får se om jag hittar något passande!

Men jag är grymt nöjd med mitt faktiskt. Jag bara längtar tills jag får prova det haha! Och så vill jag ju kombinera med ett sånt här träns;

Mums lixom! Jag vet bara inte när jag ska få råd med det, dessutom finns det ju aldrig inne i lager… så kanske slutar med något annat ändå. Hans träns som han har nu bara spyr jag på egentligen, det är ju sjukt fult med omatchande delar, nosgrimman är inte ens i samma färg som resten av tränset.. grr.

Hur som helst, snart är det ju jul, får önska mig massvis med pengar och presentkort i hästbutiker haha, troligen kommer mamsen och pappsen bli rätt irriterade eftersom de tycker jag redan har tillräckligt med hästprylar, hihi, men ändå 😉

Kommentera

