The days after victory

Stallet igår innehöll kramar och pussar på ponni, grattis från folk i stallet och ridning. Såklart var han superduktig, jag körde mycket galopp och över bommar i trav och galopp, volter, halter, och så vidare. Lite markarbete/dressyr blev det alltså.

Kändes lite taskigt, haha, för han fick ha rosa schabrak eftersom det var mitt enda rena, och rosa ridtäcke. Stackars ponni. Han måste ha skämts inför de andra hästarna. Nä. Antagligen inte, han var ju trots allt skitsöt i det, heheheheh.

Är supersugen på att hoppa, har inte gjort det seriöst på hela förra veckan och jag undrar om jag gjorde det förrförra? Ska släpa lite hinder och så och få upp en ordentlig bana någon dag. Exakt. Bana.

Idag fick superstjärnan vila, jag mockade, gjorde kraftfoder och borstade lite i ansiktet på honom. Kroppen är han ju ren på, HIHI.

Kommentera

